Такер Карлсон

10 Лют, 2024 09:52
Путін не зміг через інтервʼю з Карлсоном донести республіканцям послання про мир, воно загубилося у лекції з історії, – NYT

Американський пропагандист Такер Карлсон після двогодиного інтерв’ю з диктатором Володимиром Путіним визнав, що очільник Кремля “не вміє пояснювати”. Як заявив Ка ...

9 Лют, 2024 13:09
Інтерв’ю Такера Карлсона з володимиром путіним: головні заяви російського диктатора

Американський журналіст Такер Карлсон взяв інтерв’ю у президента росії володимира путіна, та став першим західним журналістом, який отримав можливість поговорити з путіним, з ...

9 Лют, 2024 09:40
На сайті Такера Карлсона вийшло інтерв’ю з путіним: заяви президента росії

Вчора на сайті американського журналіста Такера Карлсона було розміщене інтерв’ю з путіним. Нагадаємо, що декілька днів тому Такер прилетів до росії із заявою – відкрити очі ...

9 Лют, 2024 08:15
Путін дав інтервʼю американському ведучому Такеру Карлсону

Відповідне інтервʼю Карлсон розмістив на своєму сайті. Путін розпочав своє інтерв’ю з довгого уроку історії, висуваючи неправдиві твердження про суверенітет України та спотворюючи ...

7 Лют, 2024 11:50
Американський журналіст прилетів до москви брати інтерв’ю у путіна

Такер Карлсон, скандально відомий колишній журналіст американського телеканалу Fox News, приїхав до москви, аби взяти інтерв’ю у путіна. Про це Такер заявив у відео, викладен ...

7 Чер, 2023 12:06
Американський ведучий Такер Карлсон опублікував відео, де розповідає, що Каховську ГЕС підірвала Україна: його ретвітнув Ілон Маск

Консервативний американський телеведучий Такер Карлсон – якого нещодавно звільнили з телеканалу FOX News – випустив перший епізод свого першого відеоблогу, де розповів про підрив Каховської ГЕС, звинувативши у цьому Україну. Відео Карлсона ретвітнув мільярдер та винахідник Ілон Маск.

10 Тра, 2023 17:03
Звільнений із Fox News ведучий-русофіл Такер Карлсон анонсував перезапуск свого шоу у Twitter

Через два тижні після звільнення із Fox News ведучий Такер Карлсон, відомий своєю проросійською позицією, звинуватив телеканал у шахрайстві та порушенні контракту, а також висунув вимоги щодо низки документів, які можуть передувати судовому позову.